12.5 C
Brno
Čtvrtek, 28 března, 2024

Zlato: lesk, který překonává čas

Zlato, prvek obklopený mystikou a touhou, je...

Šroubové kompresory aneb jaké jsou jejich hlavní výhody?

Šroubové kompresory se stávají stále oblíbenější volbou...

Internet jsme nechali vyhnit

Microsoft se učí využívat WindowsNová verze Windows...

Muskova restrukturalizace Twitteru pokračuje, polovina zaměstnanců přišla o práci

Musk hledá způsoby, jak by Twitter mohl vydělat.

Polovina ze 7500 zaměstnanců platformy Twitter byla v pátek propuštěna, jelikož nový majitel Elon Musk začal s velkou přestavbou problémové společnosti po jejím převzetí minulý týden. TASR zprávu převzala z AFP, která se odkazuje na interní dokument.

„Zasáhne to přibližně 50 procent pracovní síly,“ uvádí se v e-mailu, který agentura AFP poslala zaměstnancům Twitteru.

Americký ministr práce Marty Walsh mezitím uvedl, že bude pečlivě sledovat propouštění v technologickém sektoru včetně chaotické revize Elona Muska v Twitteru.

Podle jiných zdrojů Musk v pátek začal s propouštěním zhruba 3700 zaměstnanců Twitteru ve snaze dosáhnout ziskovosti platformy, kterou koupil za 44 miliard USD (44,57 miliardy eur).

Většina propuštěných je z oddělení etiky, marketingu a komunikace, vyhledávání, veřejné politiky a wellness. Musk zároveň v pátek zaútočil na „skupiny aktivistů“, o nichž tvrdí, že spustily propad příjmů Twitteru z reklamy.

Tisíce zaměstnanců Twitteru dostalo příkaz zůstat v pátek doma a čekat na výsledky propouštění, přičemž zaměstnanci měli obdržet zprávu o své budoucnosti e-mailem zhruba v 9:00 místního času v San Francisku.

Propouštění je součástí snahy Muska o reorganizaci společnosti, za kterou v rámci koupě převzal i miliardové dluhy. Musk prodal akcie automobilky Tesla za 15,5 miliardy USD, aby získal peníze na financování koupě Twitteru.

Musk se snaží najít nové způsoby, aby Twitter mohl vydělat, včetně nápadu účtovat uživatelům 8 USD měsíčně za ověřené účty. To by mohlo platformě pomoci překonat potenciální ztrátu inzerentů, hlavního zdroje příjmů. Mnohé z předních světových značek totiž pozastavily reklamy na Twitteru poté, co Musk oznámil, že zreviduje pravidla o regulaci obsahu.

Reviews

Další články autora